Monday, March 28, 2011

ujian

Ya Allah ya tuhanku..bagi lh aku kekuatan dn kesabaran utk mnpuh sgla dugaan dn ujian y kau berikn..dn mkin ini juga blsan dr kslpn y prnh aku lakukn dahulu..dugaan demi dugaan y mguji aku ketika ini..br brpa detik shaja aku mrskn ceria n bhgia..dtg dugaan y mguji aku..mslh demi mslh y aku terima..hnya y terucap di bibir ku hnya lh pnyesaln...sekiranya aku tidak mlkukn kslpn itu dahulu mkin ini tidak trjadi pd diriku..wlau apa dugaan y aku terima..hidup msti d truskn..wlpn hdp trpaksa d truskn..aku rs tersiksa hmpir mati..bgaimn lg harus ku akhri pnyiksaan ini?ya Allah rigankn lh beban hdp ku..kau mprmudahkn lh sgla urusan ku..ada kah dugaan ini akn berakhir dgn kbhgian?atau slma2nya begini akn adakh kbhgian slps gugaan ini?wahai hti bsbr lh kau utk mnpuh dugaan ini aku pasti akn ada pgakhiran ujian y kau tempuhi ketika ini...SABARLAH.

No comments:

Post a Comment